Kampaň pro Harley Davidson Praha

Díky kampani pro Harley Davidson Praha k otevření jejich nového obchodu s oblečením a doplňky v Havelské ulici jsme oživili několik telefonních budek v centru Prahu.

pba_kaprova-2 pba_kaprova pba_karoliny-svetle pba_linhartska

Fashion Aréna casestudy

Léto je pro mnohé ve znamení takzvané okurkové sezóny a pracuje se méně, u nás ve Phone Box Advert to máme právě naopak, nezahálíme a neodpočíváme. Kromě toho, že máme aktuální akci o které si můžete přečíst zde, tak momentálně realizujeme hned několik zajímavých kampaní.

web_akce_PBA

Na jednu z kampaní se dnes podíváme více z blízka.

Zadavatelem letní kampaně je outletové centrum v Praze – Fashion Arena Prague Outlet ve Šterboholech. Pro účely kampaně byly zvolené různé formáty z naší reklamní sítě telefonních budek. Pro představu: 2x celopolep 3x také populární nástavba telefonní budky tzv. hat, 5x formát polepu LS – Life Size , polep v životní velikosti, celá stěna a 7x také využili prosvětlené vitríny, klasický PLV formát. Jsou zde tedy využity široké možnosti naší reklamní sítě doplněné i kreativním řešením. Ke kampani jsme využili i další marketingové dovednosti, které jsme schopni prostřednictvím naší mateřské firmy Yashica nabídnout a výsledkem je například i autobus s celopolepem. Tento autobus jezdí pravidelně do Fashion Arény z centra města, konkrétně od kiosoku cestovní agentury BEST TOUR, tu naleznete před Českou Národní Bankou, zde si také můžete zakoupit svoji jízdenku.

Kampaň je již v plném proudu a její prvky jste již dost možná i zpozorovali. Za zmínku stojí i to, že kampaň už nyní přivádí do centra reálné návštěvníky a naše snažení se zhodnocuje.

Ukázky z kampaně:

Fashion_Arena_1 Fashion_Arena_2

A co vy? Potřebujete být více vidět? Napište nám a vymyslíme i pro vás hezkou a zároveň účinnou kampaň.

Vaše jméno a příjmení
Váš telefon
Váš e-mail
Poznámka (Chcete nám něco sdělit předem? Například o jaké konkrétní město máte zájem, nebo kolik ploch...)
Please leave this field empty.

 

AKCE

web_akce_PBA

Léto 2016 je pro PBA ve znamení akcí a slev. Využijte svůj potenciál naplno prostřednictvím naší reklamní sítě:

Reklama na telefonních budkách je:

  1. Cenově dostupná
  2. Výborně lokalizovatelná
  3. Nabízí možnosti kreativního využití reklamní plochy
  4. Nachází se prakticky po celé republice

Navíc jsou nyní k dispozici 3 akce, které dělají reklamu na telefonních budkách ještě lákavější:

  • Akce 1 + 1 ZDARMA

Jedná se o nejzajímavější akci letošního léta. Ke každé reklamní ploše, kterou si pronajmete alespoň na 6 měsíců, získáte druhou ZDARMA, a to včetně tisku plakátu!

  • Akce 5 + 2 ZDARMA

Akce zajímavá zejména pro krátkodobý pronájem. Při objednání alespoň 5 ploch na minimálně 1 měsíc, získáte další 2 plochy ZDARMA včetně tisku plakátu.

  • Akce Individuál 

Pro velké klienty, kteří mají zájem o nadstandardní počet reklamních ploch máme připravené speciální akce. Vše dle přání klienta, k jeho co největší spokojenosti. Pro více informací nás kontaktujte. Vyplňte krátký formulář, nebo rovnou volejte 731 595 653

Vaše jméno a příjmení
Váš telefon
Váš e-mail
Poznámka (Chcete nám něco sdělit předem? Například o jaké konkrétní město máte zájem, nebo kolik ploch...)
Please leave this field empty.

* Všechny uvedené akce mají omezené trvání. Akce momentálně platí pro objednávky uzavřené do 30.09.2016. Benefit Akce 1 + 1 ZDARMA a Akce 5 + 2 ZDARMA se vztahuje na reklamní plochy, které mají obdobnou základní cenu. Základní cena se stanovuje dle: počtu ploch, délky trvání kampaně, lokality a typu plochy (PLV prosvětlená vitrína, PVC samolepicí fólie). V případě velkého rozdílu v základních cenách reklamních ploch, platí zákazník pronájem dražší reklamní plochy. Akce nelze kombinovat. Provozovatel reklamní sítě PBA (společnost Yashica s.r.o.) si vyhrazuje právo přesné znění akce měnit.

PRAŽSKÝ DENÍK ZAVEDL NOVOU FORMU DISTRIBUCE

Plastové pytle s červenou kasičkou v ulicích Prahy – nestandardní využití sítě PBA.

Mediální skupina VLTAVA-LABE-PRESS na konci dubna představila nový koncept Pražského deníku. Kromě nové struktury a grafiky se zvýšil náklad a nově se také prodává prostřednictvím tisícovky speciálních plastových pytlů rozmístěných na frekventovaných místech v pražských ulicích, kde si jej za 10 Kč mohou lidé pořídit.

Pytle jsou umístěny na sloupech, lavičkách a také na téměř stovce telefonních budek s využitím reklamních ploch sítě PBA po celé Praze. Podobný systém není neobvyklý v Rakousku nebo Švýcarsku, ale v česku se objevil tento způsob distribuce poprvé. VLP si od toho slibuje posílení stávající postavení Deníku v hlavním městě, kde na rozdíl od ostatních regionů čteností zaostává za konkurencí.

OMV SE NA ZAČÁTKU ROKU UKÁZALO V ULICÍCH!

Známý český automobilový závodník projížděl na začátku roku republikou.

Spolehlivé palivo do tuhých mrazů společnosti OMV doporučoval na začátku letošního roku na našich nosičích šestinásobný vítěz automobilových závodů Rallye Dakar. Známý závodník byl vidět na kreativních formátech na telefonních kabinách v 15 největších městech napříč republikou. Celkem využila společnost OMV ve své celorepublikové kampani během ledna a února 12x Fullbox a 25x Hat.

EQUA BANK A NESTLÉ VYUŽILY KE KOMUNIKACI NOVÉ KREATIVNÍ FORMÁTY NA TELEFONNÍCH BUDKÁCH

Equa bank spustila v září celorepublikovou kampaň zaměřenou na komunikaci značky a podporu a navigaci jednotlivých poboček. Kampaň byla k vidění ve větších městech po celé ČR na téměř stovce ploch, včetně 8 HATů a 4 fullboxů (celopolep budky).

Společnost Nestlé se pak v říjnu rozhodla k mezinárodnímu dni zvířat spustit kampaň na propagaci svého produktu Felix, krmiva pro kočky. Kampaň byla cílena na Moravu, konkrétně na Brno a Ostravu, kde ke zviditelnění Felixe v tomto regionu využila 2x Fullbox, 10x HAT a 20 PLV ploch.

Jestli se jim to s naší pomocí povedlo, posuďte sami:

S KFC jsme na Národce nasadili klobouky

PBA nejsou jen plakáty, které se dají umístit na reklamní plochy telefonních budek. Můžete jim nasadit i „klobouk“! Kreativní nadstavbu, která zaujme, zvolilo pro svou propagaci i KFC v Praze.

Klient KFC si přál vytvořit navigaci ke své provozovně na ulici Národní v Praze a dlouho hledal volnou vhodnou plochu. Při možnosti využít příhodnou prosvětlenou reklamní plochu na telefonní budce a k tomu ještě oživit reklamu tzv. „hatem“ (z angl. hat – klobouk) o umístění reklamy přestal váhat.

Naše grafické oddělení zpracovalo zcela zdarma grafický návrh pro klienta pro jeho představu. Klient už náš návrh pouze dovedl k dokonalosti a vznikla z toho tato krásná reklamní plocha na ulici Národní kousek od Jungmannova náměstí.

A od teď už vás v centru Prahy bude PBA navádět na snídani v KFC! :o)

KFC-PBA1KFC-PBA2

Realizace reklamy KFC pomocí dvou PLV (prosvětlených ploch) a Hatu (kreativní nástavby).

TIPY NA ÚSPĚŠNOU REKLAMU – 2. DÍL

Dnes se v našem seriálu budeme věnovat poselství v reklamě a jak na to, aby takové poselství bylo přesvědčivé.

motivation

4. Dbejte na to, aby vaše reklama měla poselství

Nad reklamou přemýšlejte, nejde jen o to někde vystavit logo a hlavní produkt (jako vídáme např. u sponzoringu) nebo mít efektní, ale nic neříkající reklamu. Lidé většinou nemají chuť reklamu analyzovat a hledat její smysl. Buď ho v ní vidí a osloví je, nebo je skryt a zákazníkovi nic neřekne, tedy nefunguje a neosloví.

5. Dejte jasný slib

Reklama by měla zákazníkovi sdělit, co mu výrobek či služba přinese. Ať už se jedná o důležitou vlastnost nebo speciální účinek. Proto, aby váš příslib zněl důvěryhodně, můžete ještě připojit zdůvodnění, proč tomu bude tak, či onak (speciální technika, netradiční přísada atd.). A toto nemusí být vždy jen slovní popis, příslib můžeme vyjádřit i grafikou či fotkou.

6. Vyjádřete silný motiv ke koupi

Abyste mohli použít silnou motivaci ke koupi, je důležité zhodnotit vaši cílovou skupinu. Každá má totiž své specifické motivy, na které dává důraz, a proto není možné připravit jednu verzi reklamy účinnou na všechny. Pokud je cílová skupina různorodá či široká, raději vytvořte verzí několik. Analýza cílových skupin vám pak dá jasnou odpověď na to, jaká motivace pro ně bude nejsilnější (kvalita, cena, design atd.).

Originální narozeninové přání s využitím PBA

Dnes pro vás máme krásnou ukázku, jak se dá využít reklamní plocha na telefonní budce i jinak. Co říkáte na originální narozeninové přání, které vás potká na cestě do práce? I to je s Phone Box Advert možné, jsme opravdu flexibilní!

Jednoho dne nám do agentury přišla zajímavá poptávka – „Chtěli bychom se zeptat, zda by bylo možné umístit na vybranou telefonní budku i něco jiného než reklamu, konkrétně přání k narozeninám…“. A my si řekli, vždyť proč ne!



A jak to celé bylo od začátku? Nejlépe to popisuje paní Alexandra, která celý nápad zorganizovala:

„Nápad vznikl postupně – chtěla jsem manželovi popřát trochu netradičně, aby si padesátiny opravdu zapamatoval. Důležitý byl pro mne moment překvapení a také to, že se k přání mohli přidat všichni příbuzní z “celého světa”.

Tel. budka mě napadla jednou ráno, když jsem naši nejmladší dceru vedla do školy. Všimla jsem si reklamní plochy a bylo mi hned jasné, že je to to pravé místo – manžel okolo ní chodí docela často a určitě by si přání všimnul. Vše jsem prodiskutovala se staršími dětmi a ty souhlasily.“



A pak přišla řada na nás, abychom to celé uchopili. Jako aktéři posloužili plyšoví členové rodiny – nejoblíbenější plyšáci nejmenší dcery, se kterými si často s otcem oslavencem hraje. K tomu se připojilo jednoduché přání s mezinárodním výčtem gratulantů, vytvořili jsme klientce vizualizaci a už nebránilo nic umístění a překvapení cestou do práce…


A prý se to povedlo! Oslavence přání velmi potěšilo! A my máme radost spolu s celou rodinou, že se nám to podařilo.


A takhle to celé vypadalo – porovnání vizualizace a realizace. Také byste chtěli takové přání?

narozeninybudkanarozky

Srovnání grafického návrhu a samotné realizace.

Reklama PBA pro Proficredit – ukázka realizací

Dnes vám přinášíme realizaci kampaně pro Proficredit. Podívejte se jak může vypadat i vaše kampaň. Přinášíme vám i ukázky, jak vypadá grafický návrh a výsledná realizace.

Kampaň společnosti Proficredit probíhá od 1.3.2015 do 28.3.2015 (jedná se o měsíční kampaň). Společnost Proficredit si pro tuto kampaň objednala 179 ploch rozmístěných po celé ČR, aby plošně zasáhla svou cílovou skupinu. Jednalo se o plochy jak prosvětlené tak neprosvětlené.

Jako doplněk své kampaně se rozhodli využít nové kreativní nástavby (HATS), které společnost Yashica nově nabízí. Nástavby jsou rozmístěny v Praze, Brně, Českých Budějovicích, Ostravě, Pardubicích a Mladé Boleslavi a krásně doplňují nový vizuál prostřednictvím kterého chce Proficredit své zákazníky oslovit.

navigace1navigace2

Srovnání grafického návrhu a samotné realizace.

navigace1navigace2

Ukázka realizací v terénu.

Next Page »