Tipy na úspěšnou reklamu – 1. díl

Přinášíme vám nový seriál, kde budeme uveřejňovat rady na tvorbu úspěšné reklamy. Využít ji můžete nejen na telefonních budkách, ale při realizování jakékoliv reklamní kampaně. Dnes se zaměříme na textovou stránku sdělení, a co by určitě měla obsahovat.

slova

1. Zdůrazněte, čím se odlišujete

Máte něco, co jinde nenabízí? Nabízíte vytříbený sortiment nebo máte naopak neuvěřitelně širokou nabídku? Poskytujete dopravu zdarma? Službu navíc? Řekněte o tom svým zákazníkům! Zdůrazněte, čím jste jedineční, co vaše konkurence nemá nebo nenabízí.

2. Pobídněte své zákazníky k akci

Využijte pobídkových frází, tzv. call-to-action. Pokud použijete slova jako Kupte si, Registrujte se, Objednejte, Požádejte o kalkulaci ještě dnes. Informujte lidi, co si u vás mohou pořídit nebo čeho můžou využít!

3. Nalákejte na mimořádné slevy a limitované nabídky

Člověk je tvor impulzivní a často podléhá reklamní svodům díky jejich jedinečnosti či omezené nabídce. Pokud máte časově omezenou akci nebo speciální slevu, nalákejte na ni své zákazníky! A čím více se blíží doba vypršení nabídky, tím více atakujte své zákazníky. Často pomáhají různé odpočty či zdůraznění, že akce trvá už jen do určitého dne nebo pouze pro prvních sto zákazníků.

I regionální klienti využívají sílu navigace na telefonních budkách

Reklama na telefonních budkách není jen pro velké společnosti. Velmi dobře ji můžou využít i regionální klienti. Například jako navigaci ke své nedaleké provozovně a přivést tak klientelu, která denně chodí okolo.

V Jihlavě se již někteří podnikatelé rozhodli jít s dobou a využít sítě PBA k propagaci svého byznysu na telefonních budkách a nechali instalovat plakáty s navigací do svých provozoven. Navigace je totiž velmi vhodným způsobem, jak na svůj byznys nalákat kolemjdoucí a zasáhnout tak venkovními médii široké různorodé publikum.

První firmou, která se rozhodla zaujmout potencionální zákazníky je CK Kompas Tour sídlící v Komenského ulici v Jihlavě. Pro ideální zásah si vybrala budku na Jihlavském náměstí v těsné blízkosti České pošty, 50 metrů od své kanceláře.

DSC_6280

Druhou regionální zakázkou byl polep telefonní kabiny pro Studio Helena, které nabízí služby kadeřnictví, kosmetiky, masáže a další služby. To zvolilo také navigaci v těsné blízkosti svého studia na Masarykově náměstí jen 10 metrů od svého provozu.

DSC_6292

Pokud by se i Vám líbilo zřídit navigaci do své prodejny nebo firmy, rádi vám poradíme. Disponujeme širokou sítí reklamních ploch po celé republice a jsme schopní inzerovat i v místech, kde běžné venkovní formáty reklamy neumístíte. Vyberte si, kde chcete inzerovat!

6 tipů jak vytvořit úspěšnou outdoor reklamu

Dnes jsme se rozhodli poradit všem, kteří přemýšlí, jak by mohli inzerovat v outdooru, třeba právě na našich telefonních budkách v síti Phone Box Advert. Doufám, že vám budou naše tipy užitečné a nad nějakou reklamou začnete přemýšlet!

1. Méně je více, obzvláště v outdooru

Outdoorová reklama má většinou krátkou dobu na to, aby zapůsobila. Většinou okolo ní pouze procházíme nebo ji míjíme autem. Proto je zde víc než jinde nutné být struční. Je nutné, aby vaše sdělení bylo krátké, stručné a jasné, ale přesto stále dostatečně vypovídající.

„Žádné vyrušování reklamou“ – i tak se dá pojmout reklama na televizní kanál (Teleclub).

2. Dobré umístění je půl úspěchu

Každý dobrý marketér ví, že mezi klíčové body úspěchu patří umístění reklamy. Je potřeba dostat sdělení tam, kde má největší šanci na úspěch. Pokud si přejete cílit na specifická místa, síť PBA je vám schopná poskytnout jakoukoliv lokaci si budete přát, ať už v okolí vaší firmy, nebo v okolí třeba sportovišť nebo historických center, případně naplánovat kampaň i napříč celou republikou.

3. Nenuťte lidi luštit hieroglyfy

V reklamách používejte jasné a čitelné fonty. Neskrývejte svá sdělní za kudrlinky nebo nečitelné písmo. Dobré je také zvolit jeden, nebo velmi málo druhů fontů, pokud to považujete za nutné. Střídejte v nich také minimum barev.

bad-typography-examples

Takhle opravdu raději ne (Bad Typography)

4. Zaujměte netradičně

Využijte ve vaší reklamě nějaký kreativní netradiční prvek, pomůže vám odlišit se od konkurence a zaujmout mnohem více. Vyberte jasné grafické sdělení, které obohatíte – ať už vtipem nebo netradičním rozšířením, nadstavbou. Pokud bude vaše reklama zajímavá nejen, že vzbudíte pozitivní ohlasy, ale může se o ní i začít mluvit.

Tony Divino Toyota - Upside-Down

I jednoduchá sdělní mohou zaujmout – „Reklamu vzhůru nohama je těžké ignorovat“ (Tony Divino Toyota: Upside-Down)

5. Motivujte k akci

Ať už ve vaší reklamě použijete cokoliv – QR kód, web, telefonní číslo, heslo pro slevu, výzvu k nákupu, navigaci – ujistěte se, že kolemjdoucí dostatečně motivujete k tomu, aby danou informaci využili. Nejlépe tak, že díky ní něco získají. Samotné sdělní by mělo být natolik zajímavé, aby si ho lidé zapamatovali a na využití vaší nabídky nezapomněli.

6. Pojměte svoji reklamní kampaň komplexně

Pokud se rozhodnete pro prezentaci konkrétní kampaně, neměli byste vybírat pouze jediné nosné médium. Přizpůsobte svoji kampaň různým nosičům a jejich velikostem, nezapomeňte ani na online reklamu, mobilní reklamu, případně využití médií a tisku. Reklamní agentura YASHICA je vám schopná nabídnout pomocnou ruku i při řešení multi channel marketingu.

Využijte našich zkušeností pro váš úspěch!

Netradiční zahraniční kampaně – tipy jak být kreativní v Čechách

V zahraničí se můžeme inspirovat mnohými kreativními počiny, na které u nás v Čechách zatím nejsme zvyklí. Podívejte se na průřez zajímavými kampaněmi a nebojte se jimi inspirovat, síť PBA nabízí nepřeberné možnosti propagace a nebrání se jakýmkoliv nápadům.

Reklama jako navigace

Naprosto jednoduchá a naprosto účinná je PBA reklama využitá jako navigace do vaší firmy či obchodu. Přesto se s ní ještě v Čechách tolik nesetkáváme. Tento typ reklamy má vysokou účinnost, přivádí k inzerentovi ještě více lidí než by zvládli poutače před provozovnou. Nikdy totiž není tak daleko, aby ti, které osloví, nemohli udělat pár kroků a dozvědět se více.

navigace1navigace2

Navigace k blízkému rychlému občerstvení v zahraničí i česká ukázka v produkci O2.

Nadstavby na telefonní budky

Pokud je polep na telefonní budce dostatečně kreativní, může fungovat sám o sobě velmi dobře. V dnešní době, kdy jsou často města zahlcena reklamou a plakáty se však sdělení může snadno v šumu ostatních ztratit. I na to má síť Phone Box Advert řešení v podobě nadstaveb či ambientních prvků. Na telefonní budku je možné umístit téměř cokoliv, co souvisí s vaším byznysem nebo reklamní kampaní. Taková budka má navíc šanci na samostatné virální šíření mezi uživateli internetu i v tisku.

nadstavba1nadstavba2

Řešení nadstaveb na telefonní budky jako reklama na čínskou restauraci v čínské čtvrti nebo budka jako obrovská láhev ledového čaje Lipton.

I polep může být netradiční

Další řešení ze zahraničí je využití výřezů z PVC polepu, se kterým si telefonující mohou „hrát“. Můžou si tak vejitím do telefonní budky zkusit šaty z nové kolekce nebo vyzkoušet novou image a zúčastnit se rovnou soutěže. Druhou zmiňovanou kampaň využila australská společnost Telstra na podporu svých služeb a umožnila telefonujícím i kolemjdoucím vyzkoušet, jak by jim slušela patka a knírek. Pokud se i vyfotili, tak se mohli za použití QR kódu zúčastnit i velké promo soutěže.

vyrez-pvc1 vyrez-pvc2

Ukázky využití polepů s výřezem, díky nimž si každý může vyzkoušet novou image.

Chcete takto inzerovat a chybí vám nápad? Pomůžeme vám!

PBA díky spolupráci s reklamní agenturou Yashica, nabízí nejen zprostředkování takové reklamy, ale i celý full servis se strategií, kreativou, grafikou i vedením celé kampaně napříč offline i online světem. Neváhejte nás kontaktovat!

První vlaštovka ze sítě PBA je v Třebíči

Kreativní tým reklamní agentury Yashica pro PBA realizoval první polep a v žádném případě se nejednalo o běžný reklamní formát, ale rovnou o polep celé telefonní kabiny i s nadstavbou.

V Třebíči na horní straně Karlova náměstí se minulý týden objevila první realizace z dílny Phone Box Advert. Restaurace a bowling U Kmotra v Třebíči nechal zhotovit přesně ve svém stylu „kmotrovskou“ budku i s nadstavbou.

Ze všech stran je realizován LS PVC, tedy polep PVC fólií v celé délce telefonní budky. Ta má navíc současně využitý prvek nadstavby, kde ze všech stran propaguje své nové redesignované logo.

třebíč-kmotr-budka

Projekt Phone Box Advert – reklamy na telefonních budkách zaujal média

Projekt PBA – reklamy na kabinách telefonních automatů zaujal mnohá média a šíří se českým internetem, z čehož máme samozřejmě velkou a upřímnou radost. A musíme se o ni s vámi samozřejmě podělit!

Launch projektu PhoneBox Advert, který přináší možnosti celoplošného využití reklamních ploch na telefonních budkách v České republice je mediáně velmi úspěšný. Od zveřejnění webu phoneboxadvert.cz a vydání tiskové zprávy v pondělí 12. 1. 2014 se o projektu z dílny naší mateřské reklamní agentury Yashica zmínila velká většina oborových online serverů.  O některé úryvky bychom se s Vámi také rádi podělili.

foto_clanek_napsalionas-1

Z webu Mediář.cz:mediar PBA1

„Obchodním a provozním partnerem pro prodej a správu reklamních ploch na telefonních budkách operátora O2 v Česku se od ledna stala třebíčská reklamní agentura Yashica Aleše Fialky a Petra Buriána. Bude provozovat síť zhruba 6.000 ploch pro plakáty a vitríny, kterou nazývá Phone Box Advert. Zahrnuje nosiče v historických částích měst, kde jsou reklamní plochy jinak omezeny. Dosud si reklamu na budkách provozovala O2 sama.“

(http://www.mediar.cz/spravu-reklam-na-budkach-o2-prebira-yashica/)

Z webu Marketing Sales Media:

MSM PBA1„Reklamní agentura Yashica se stala obchodním a provozním partnerem pro prodej a správu reklamních ploch na telefonních budkách společnosti O2 Czech Republic. Pro jejich reklamní využití vypracovala nový koncept. (…) Celá síť telefonních budek bude zároveň rozdělena do třech úrovní pro zadavatele, a to na celostátní, krajské a okresní úrovni, jejichž účinnost bude průběžně monitorována a vyhodnocována. Tím bude síť připravena jak na propagaci známých značek, tak i menších firem, které potřebují cílit regionálně. Agentura sází i na to, že telefonní budky jsou i v historických částech měst, kde je možnost reklamy jinak omezena. Novinky o kreativních a ambientních aplikacích budou k dispozici také na webu phoneboxadvert.cz.“

(http://marketingsales.tyden.cz/rubriky/marketing/telefonni-budky-maji-dostat-novy-reklamni-impulz_329828.html)

Nezapomněl na nás ani Media Guru a ve svém článku píše:

media guru PBA1-1„Záměrem nové koncepce společnosti Yashica je podle firmy kreativnější využití sítě pro potřeby klientů a mediálních agentur. „Bude se jednat například o ambientní objekty a interaktivní prvky. Síť PBA bude zároveň rozdělena do třech úrovní pro zadavatele, a to na celostátní, krajské a okresní úrovni, jejichž účinnost bude průběžně monitorována a vyhodnocována. Tím bude síť připravena jak na propagaci známých značek, tak i menších firem, které potřebují cílit regionálně,“ uvedla firma.“

(http://www.mediaguru.cz/aktuality/yashica-prevzala-reklamu-na-telefonnich-budkach-o2)

 

Psali o nás například i na Marketing&Media a další. Za to jim všem patří náš velký dík. Pevně věříme, že Phone Box Advert bude novým impulzem, jak uchopit reklamu a tohle zdaleka nebudou poslední mediální zmínky. Chystáme se na velké věci, pojďte do toho s námi!

Na český mediální trh přichází nový projekt Phone Box Advert (PBA)

Reklamní agentura YASHICA se od začátku roku 2015 stala obchodním a provozním partnerem pro prodej a správu reklamních ploch na telefonních budkách společnosti O2 Czech Republic

Celoplošná síť PBA disponuje přibližně 6 000 plochami, které se polepují plakáty a jsou i osazeny prosvětlenými vitrínami. Záměrem nové koncepce, kterou přináší Yashica, je kreativnější využití sítě pro potřeby klientů a mediálních agentur. Bude se jednat například o ambientní objekty a interaktivní prvky.

Síť PBA bude zároveň rozdělena do třech úrovní pro zadavatele, a to na celostátní, krajské a okresní úrovni, jejichž účinnost bude průběžně monitorována a vyhodnocována. Tím bude síť připravena jak na propagaci známých značek, tak i menších firem, které potřebují cílit regionálně. Nespornou výhodou sítě je také to, že zasahuje i historické části měst, kde je možnost reklamy jinak omezena.

« Previous Page